dinsdag 29 maart 2011

Op verlof in Nederland

Lieve vrienden,
Ja, jullie zien het goed ik ben inmiddels al weer een dag of 10 op Nederlandse bodem en ik moet zeggen, zo met het voorjaarszonnetje erbij is het goed vertoeven hier. Ik woon dit verlof in Dirksland en heb hier een prachtig "paleis" tot mijn beschikking. De Heer is zeer goed voor mij en geeft overvloedig. Deze eerste twee weken probeer ik echt een beetje tot rust te komen en ik moet zeggen dat ik goede nachten maak en wel 8 tot 9 uur slaap , heerlijk onder zo'n dekbed. Daarnaast geniet ik van familie en vrienden bezoekjes.Ik ben dankbaar om moeder Jo weer te ontmoeten en te zien hoe ze zich rooit ondanks het feit dat ze maar een paar stappen kan lopen.Vorige week werd mijn nicht Carola 25 jaar (foto bovenaan samen met mij) en dat hebben we dan ook uitgebreid gevierd in de woongroep waar Carola woont. Was bijzonder om in deze eerste dagen ook tijd met collega en vriendin Saskia door te brengen en Wilma, ook een Nederlandse die in Mali werkt met haar geadopteerde dochtertje Ruth hier voor een kort bezoek in Dirksland te hebben. Je herkent zoveel in elkaar en dat geeft verbondenheid en helpt mij zeer zeker bij de aanpassing hier in Nederland!
Verder ben ik deze week intensief begonnen met het voorbereiden van enkele spreekbeurten en Power Point presentaties. Tja dat is wel even geconcentreerd en gedisciplineerd werken maar de Here geeft mij direct de eerste zegen als ik zo intensief met z'n woord bezig ben en dat is zo rijk, dat is niet in woorden uit te leggen. Wel lieve mensen, ik hoop dat ik velen van jullie zal ontmoeten de komende tien weken en schroom niet om me te mailen of om zelf een keer naar Dirksland te komen als je daar tijd voor hebt.Ik heb plaats zat om mensen te ontvangen.
Hoop jullie in een volgende blog een update te geven aangaande het doorgaande werk in Mali, maar heb bewust nog even geen contact gezocht!
Zal naar verwachting mijn weblog wat minder frequent bijhouden deze verlof periode maar zo 1 à 2 keer per maand moet lukken.
Lieve groet Carina

1 opmerking:

  1. Geniet er maar lekker van hoor, beetje shoppen, family-hoppen, uitslapen, bijkletsen, rondje door de polder en fietsen... tijd genoeg om vanalles te doen. Wij vinden het heerlijk om je weer lekker te horen galmen in church, je lach en je positieve instelling weer lekker dichtbij te beleven. We gaan je zien!!!

    BeantwoordenVerwijderen