vrijdag 12 april 2013

Op verlof in Nederland

Lieve webloglezers,
Zoals jullie wel weten ben ik op verlof in Nederland voor 3 maanden. Nog geen bloeiende tulpen gesignaleerd maar het is goed vertoeven in ons koude kikkerlandje. Na 2 rustige weken ben ik nu begonnen om presentaties en spreekbeurten te geven en tevens bezoekjes af te leggen bij vrienden en supporters.Op verzoek van enkelen die mijn nieuwsbrief niet ontvangen hier nog een keer mijn "werkagenda". Wees welkom op de zondagen en zendingsavonden om er een keer bij te zijn.

7 april : 10.00 Speken in Parousia gemeente Zoetermeer
9 april: 19.30 Avond in verenigingsgebouw van de Gereformeerde kerk te Ooltgensplaat
11 april: 09.30 Koffieochtend voor vrouwen in Krimpen a/d IJssel
14 april: 10.00 Spreken/presentatie in thuisgemeente “ De Rots” in " Diekhuus Middelharnis
18 april : 20.00 Zendingsavond in Evangelische gemeente " de Brug" in Joure
22 april: 20.00 Huiskring avond bij kring Buytenweg Zoetermeer
23 april : 20.00 Zendingsavond CAMA gemeente Den Bosch
24 april: 20.00 Zendingsavond georganiseerd door de Rots in het "Diekhuus" Middelharnis 
28 april: 10.00 PKN kerk Sint-Michielgestel korte presentatie
01 mei: 18.30  Jongvolwassengroep Zoetermeer
07 mei : 20.00 Huiskring in Zoetermeer
08 mei : 20.00 Zendingsavond Baptisten in Nieuw-Lekkerland
12 mei : 10.00 CAMA Gemeente Middelharnis/Sommelsdijk in gebouw 't Priel bij de Staver
13 mei: 20.00 Zendingsavond in gebouw het Anker in Stad aan het Haringvliet
21 mei: 20.00 Huiskring Voorburg/ Leidschendam
26 mei: 10.00 Spreken in Evangelische gemeente 't Lichtpunt  in Mechelen, BelgiĆ«

Ik woon dit verlof in een leuk huisje  vlakbij de jachthaven in Middelharnis te wonen en dit is mijn adres: Carina Saarloos,   Vissersdijk 5  ,   3241 EC Middelharnis ,  0187-487129
Kom gerust aan voor een kop koffie ! 
Ik wil jullie vragen mee te bidden voor Jerry en Gina Krause en hun drie kinderen. Ze wonen in Mali en hij is piloot in Mali en sinds zondagavond zoek. Hij was onderweg van Zuid-Afrika naar Mali. Er is een signaal van zijn telefoon en men gaat ervan uit dat ie dus niet in zee gestort is. Er wordt volop naar hem gezocht maar het wordt niet uitgesloten dat hij gegijzeld is. Als je Engels kunt lezen en je wilt wat meer informatie dan kun je de volgende link openen: http://findjerry.com/  
Ik hoop velen van jullie te ontmoeten dit verlof al ben ik ervan bewust dat drie maanden ook weer zo om is.  Lieve groet, Carina

1 opmerking:

  1. Hoi Carina,
    Een kennis op FB, Dineke Westdijk-Maliepaard, had jouw link gedeeld. Vandaar dat ik nu plotseling op jouw blog sta. We hebben samen 3 jaar in dezelfde klas gezeten op de PA Kweekschool met den Bijbel. Toen heette ik nog Jacqueline Visser. Je bent nog op onze bruiloft geweest en vanaf toen heette ik de Jong. Margreet Uittenbogaard was mijn getuige toen. Zij is, tot mijn grote verdriet, in januari overleden. Ik vind het fijn te zien dat jij je bestemming hebt gevonden. Dat is bij mij gelukkig ook gebeurd. Heel veel liefs en wie weet spreken we elkaar nog eens,
    Jacqueline de Jong-Visser

    BeantwoordenVerwijderen