donderdag 25 maart 2010

Lange dagen en vele bezoekers !

De afgelopen dagen waren zeer lang met veel mensen om me heen maar ook met veel zegeningen.Vorige week donderdagnacht kwamen Arjan en Rozemarijn en hun kinderen hier aan in Bamako. Vooral in het weekend ben ik veel met hen opgetrokken. Arjan en Rozemarijn zitten op de Cornerstone bijbelschool in Nederland en bereiden zich voor op een toekomstige bediening in de zending. Op bovenstaande foto zie je hun prachtige drie-jarige zoon Sanne snoepjes uitdelen aan aan groepje kinderen.Op bijgaande foto zie je Sanne stoeien met zijn 8 maanden oude zusje Maartje. Een mooi stel ! Momenteel zijn ze voor 10 dagen in Niena wat wij hier de bush noemen. Ze zijn bij een Amerikaanse echtpaar en hopen zo ook daar meer wegwijs te worden in het leven in Mali en te genieten van de mooie dingen die de Heer doet in Mali. Bid voor goede gezondheid voor het hele gezin en energie in de hitte in Mali.
Zondagmiddag tot gisteravond was ik verantwoordelijk voor 6 Amerikanen die behoren bij een CMA kerk die Daybreak heet. Heb enorm genoten om ze mee te nemen naar verschillende onderdelen van mijn werk zoals: Het Philemon centrum , de mannen gevangenis in Kati en het Rahab Centrum. Hier het Daybreak team op de foto met de jongens van Philemon.Ook brachten we een bezoek bij de Nigeriaanse Jessica ( zie blog van 19 februari )om voor haar te bidden en haar te bemoedigen met mensen die de Engelse taal spreken !
Dank de Heer voor teams als Daybreak die zeer gemotiveerd naar Mali komen. Ze financieren projecten, bieden een helpende hand terplekke in Mali waar kan en bovenal ze motiveren hun kerk om voor ons hier in Mali te bidden. Hier op de laatste foto Mel van het Daybreak team met Jessica uit Nigeria !
Lieve groet van Carina

1 opmerking:

  1. hoi Carina

    wat leuk dat je Roos & Arjan, Senne en Maartje op bezoek hebt gekregen. Ik ken hen van mijn oude gemeente Nieuw-Lekkerland/Papendrecht.
    Het is een leuk stel en ik hoorde dat ze naar Mali gingen via de CAMA. Ik dacht gelijk aan jou. Wat is het wereldje toch klein.

    Groetjes en Gods zegen,

    Barbra de Graaf
    Parouzia Zoetermeer

    Ps je bent een keer op onze Jongvolwassen kring geweest bij Karel en Gerda

    BeantwoordenVerwijderen