zaterdag 31 december 2011

December in Mali

Lieve mensen,
Ook hier in Mali is het de laatste dag van het jaar en zijn er zoals je op de foto kunt zien door mij oliebollen gebakken. Ben net terug van een paar daagjes Selingue. Een soort vakantie oord aan een meer waar ik met wat vrienden genoten heb van een paar dagen rust en geen e-mail en noem maar op. Terug naar de oliebollen, tja, ik ben en blijf een Hollander en kan het niet laten om met de oliebollen traditie mee te doen. Ze zijn erg lekker al zeg ik het zelf.December zit er op en was op vele gebieden een bijzondere maand. De concerten van de Messiah waren een groot succes, de vele kerstvieringen onder de gevangenen en prostituees waren bijzonder en verliepen zonder al te veel tegenstand en problemen.
Hoogtepunt voor mij was toch wel de uitzending van " Kerst in Mali" door de ZvK op eerste kerstdag.Wat hebben Gerrit en Jeroen er iets moois van gemaakt en wat kwam Mali en z'n bevolking prachtig in beeld. Als je het gemist hebt is hier de link om het als nog via uitzending gemist te bekijken. http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1119421
Als je 50 minuten te lang vind kun je ook alleen het 8 minuten durende interview beluisteren en bekijken op You Tube rondom mijn werk via de volgende link. http://www.youtube.com/watch?v=MzKorVU7JqQ. Je mist dan wel veel ander moois hoor en de interviews van de andere Nederlandse zendingswerkers.
Hieronder wat plaatjes van de decembermaand.Jullie allen een goed uiteinde en wat geweldig om te weten dat God met ons mee gaat in het nieuwe jaar.
Lieve groet, Carina

1 opmerking:

  1. Hallo Carina, ik zag op het nieuws vanmorgen ook wat er aan de hand was en moet dan gelijk aan je denken. fijn dat je ongedeerd bent,en dat je je geborgen voelt in Hem. ik verlang naar de tijd terug toen ik in Afrika was, en mijn wens is dan ook een keer bij jou op bezoek te zijn samen met Hennie. Gods zegen en we bidden voor je.
    Groet Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen