vrijdag 16 december 2011

Messiah

Lieve mensen,
Ook hier in Mali is de decembermaand vol activiteiten.
Vanmorgen de eerste twee Kerstfeesten in gevangenissen gehad en het was een genot om de gezichten van de gevangenen te zien opfleuren toen ze begrepen dat we gekomen waren om Kerst te vieren. Nog tien Kerstvieringen te gaan, bidden jullie mee voor deze Kerstvieringen?
Jullie die me goed kennen weten dat ik graag zing en ik vind het daarom een voorrecht om dit jaar opnieuw in het gelegenheidskoor te zingen hier in Bamako wat de Messiah ten gehore brengt. Bovenaan zien jullie een foto van mij met collega Gordon die ook in het koor zingt. Afgelopen zondag hadden we het eerste concert in de kathedraal in Bamako. Voor hen die graag even mee willen kijken en luisteren, hier is een link van een montage van ruim drie minuten van het concert afgelopen zondag.
http://www.youtube.com/watch?v=q-m-tOzVxcQ&feature=youtu.be.
Vanavond, vrijdagavond dus is het tweede en laatste concert. Dit keer in een gebouw hier vlak bij mijn huis en niet in de kathedraal.Ik ben benieuwd hoe dat klinkt.Ik vind het echt tof om mee te zingen met de Messiah. Omdat ik het al een paar keer gedaan heb hoef ik wat minder op de nootjes te concentreren en gaan de woorden nog meer voor me betekenen.Tot slot nog een overzichtsfoto van de groep van afgelopen zondag. Hartelijke groet, Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten