woensdag 29 juli 2009

In voor- en tegenspoed !


Beste bloglezers,
Het is goed om in voorspoed en tegenspoed mijn ogen op Jezus te richten en je blijdschap niet af te laten hangen van omstandigheden. Deze week was het opnieuw raak met de zeer hoge voltage van de elektrciteit in mijn straat. Het was maandagnacht zo rond 3.00 en de ventilator boven mijn hoofd ging als een gek tekeer en maakte me wakker. Ik deed direct het licht aan wat ook sprong en met zaklantaarn gewapend wilde ik de voltage regelaar die de koelkast beschermd uit de muur trekken maar ik zag dat ook deze 2 weken oude voltage regelaar doorgebrand was. Echt een moment om me te bezinnen waarom ik ook al weer in Mali ben. Direct kwam de blijde gebeurtenis van afgelopen vrijdag in mijn hoofd. Bintu een ex-Rahab vrouw kwam langs in ons centrum om samen met ons te bidden, zingen en bijbelstudie te doen. Ze zag er goed uit en begon helemaal te stralen toen ze me haar doopfoto en doopkaart liet zien. (zie foto) Bintu is op het goede pad terecht gekomen en heeft mede door de steun van Rahab Ministries de prostitutie de rug toe gekeerd. Ze gaat trouw naar de kerk en heeft een levende relatie met de Here Jezus.
Ik weet het weer waarom ik in Mali ben ! Nadat ik de hoofdschakelaar van de elektriciteit afgesloten heb besluit ik om toch maar weer terug naar bed te gaan i.p.v. het vliegtuig naar Nederland te nemen.

Lieve vrienden ik ben er even 10 dagen tussen uit zonder computer etc. dus de volgende weblog zal pas zo rond de 12e augustus verschijnen.
Groeten Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten