donderdag 16 juli 2009

Stroomstoring !

Je hebt een goed werkende computer, internet wat het doet, een oplader voor je telefoon en na een stroomstoring van 3 seconden heb je niets van dit alles meer wat het nog doet. Dit is wat mij afgelopen maandag overkwam nadat er plotseling 300 V door de electriciteitsdraden kwam in de straat waar ik woon. Bij vele mensen kwam de rook uit de koelkast of de televisie. Deze grote apparaten bleven bij mij thuis ongedaan daar ik een voltage regelaar tussen de schakelaar in de muur en de apparaten heb. Ook mijn laptap heeft een dergelijke voltage regelaar maar helaas heeft mijn voeding het niet overleefd. Na een speurtocht door de stad Bamako heb ik een nieuwe voeding gevonden en kan mijn computer weer opgeladen geworden. Voor internet ben ik nog even afhankelijk van anderen maar ik vertrouw erop dat ook daar weer snel een oplossing voor komt. Zo werd ik weer wel bepaald bij het feit dat ik toch wel erg afhankelijk ben van al deze aardse zaken. Des te meer reden om mijn ogen te richten op Jezus mijn leidsman en voleinder die zelfs bij zulke rampdagen als maandag rust en vrede wil geven.
Groeten van Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten