zondag 13 december 2009

Uitvoering van de Messiah !




Vandaag was het zover. De uitvoering van de Messiah van componist Handel. Bekend van " For unto us a Child is born" en natuurlijk het Halleluja koor. Weken lang hebben we geoefend en vandaag was de uitvoering. Ik zong mee in het koor wat 30 leden telde en mocht ook 2 solo's ten gehore brenge. Ruim driehonderd mensen waren op het concert afgekomen en dat was geweldig. Er waren kleine schoonheidsfoutjes maar over het algemeen klonk het zeer goed ! Het hoogte punt voor mij echter was na afloop.Ik had verschillende mensen van een wandelgroep uitgenodigd waar ik op zaterdag vaak mee wandel. Deze mensen zijn blank en werken vaak voor een Ambassade of andere hulporganisatie hier in Mali. Een dame van deze groep kwam in tranen op me af en zei: "Carina,jij gelooft echt in wat je zingt he ? ".Dat was een openingszin voor een goed gesprek met haar en ik kon echt van mijn geloof getuigen tegen haar. Dank u Heer voor de Messiah en dank jullie die voor dit concert gebeden hebben.
Op de eerste foto zie je me na afloop van het concert met twee CAMA collegae die ook meezongen in de Messiah.
Lieve groet Carina

1 opmerking:

  1. Ha die Carina,

    Helemaal in je element natuurlijk, lekker zingen en je daar helemaal in kunnen uiten. Geweldig dat het dan voor toeschouwers zichtbaar is dat je gelooft wat je zingt, dan doe je het goed volgens de kenners :-)
    Mooi dat je deze kans gekregen en benut hebt.
    Nog een heel goede tijd en Vaders zegen en Zijn kracht bij alle activiteiten in deze dagen.

    Liefs,

    Klaas & Grada

    BeantwoordenVerwijderen