woensdag 6 augustus 2014

Update Rahab Ministries

Lieve webloglezers,
Wat was het spanned de afgelopen juli maand of we wel of niet in het huidige gebouw konden blijven. Eindelijk op de 24ste juli kreeg ik bericht van de eigenaresse dat we tot eind 2014 in het gebouw kunnen blijven. Geweldig nieuws, prijs de Heer dat we nog steeds een dak boven ons hoofd hebben. Wat er daarna gaat gebeuren weet ik zelf ook nog niet. Meer en meer heb ik de overtuiging dat het goed is om Rahab Ministries zoals het nu bestaat met de huidige acitiviteiten aan het eind van 2014 te stoppen. Hou jullie op de hoogte als ik meer duidelijkheid krijg!

Afgelopen week waren we net als vorig jaar met alle vrouwen van het centrum op kamp in Mana.
Altijd een hoogtepunt om 24 uur per dag met elkaar op te trekken voor een aantal dagen en zo lief en leed met elkaar te delen. In de ochtenduren waren er bijbelstudies, de onderwerpen geloof, hoop en liefde werden in detail behandeld en we namen veel tijd om met elkaar te zingen en te bidden.
 

Donderdagochtend was voor mij zelf een hoogtepunt toen 2 vrouwen van het Rahab centrum die al eerder in het jaar hun leven aan Jezus hadden gegeven maar hun geloof  nog niet echt praktiseerden op hun knieen gingen en om vergeving van hun zonden baden. Geweldig moment toen ik ze opnieuw aan de liefde volle zorg van Jezus kon overgeven en ze eraan mocht herinneren dat ze altijd bij Hem mogen aankloppen. Voor Jezus is het altijd de eerste keer omdat het verleden VERGEVEN IS.


In de middaguren waren we creatief bezig. Zo maakten de vrouwen een set oorbellen en een haarband met stof en kralen, echt een prachtig gezicht.
Op donderderdag middag was er een workshop stoffen verven. De Rahab vrouwen onderwezen de andere vrouwen in het kamp hoe ze op verschillende manieren kleren kunnen verven. Leerzaam voor een ieder, ja ook voor mij en een prachtig gezicht na afloop al die wapperende gewaden aan de waslijn! Al met al was het een zeer vermoeiende maar vooral gezegende week!
Lieve groet, Carina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten