zondag 18 oktober 2009

Mijn CAMA familie in Mali


Afgelopen week was ik niet in Bamako maar in Teriya bugu, een soort conferentieoord midden in de bush bush van Mali samen met het hele CAMA team en enkele bezoekers uit de U.S. Zo was er een spreker, pastor Dan met zijn vrouw en enkele andere gasten die een programma voor de kinderen van onze zendelingen opgesteld hadden.
Op de foto kun je zien hoe groot onze CAMA familie momenteel is ! Een prachtig team !
Het was een volle week van samen zingen en samen naar Gods Woord luisteren. We werden vanuit Gods woord bemoedigd om door te zetten in moeilijke perioden en om altijd hoop uit te stralen naar anderen om onze heen.Ook werden we gewaarschuwd om op te passen voor de onruststokers in ons leven die er altijd zullen zijn.We moeten naar Christus kijken en niet naar onze omstandigheden. We moeten de realiteit onder ogen houden en niet de uitzonderingen en ten alle tijde ons vast houden aan onze roeping.Tevens was er veel tijd ingelast voor verslagen van onze eigen ministries waarin we werken om zo het hele team weer een beetje up to date te brengen.
Natuurlijk hadden we ook momenten van onspanning in het zwembad en was er een feestavond voor een collega die binnenkort met pensioen gaat. Het hoogtepunt voor mij was het feit dat ik deze week een kamer mocht delen met mijn nederlandse collega Saskia en dat we zo samen van hart tot hart in onze moedertaal konden praten en bidden.
Het was een hele gezegende week al kwam ik wel lichamelijk uitgeput terug na een trip van enkele uren in een busje met 9 anderen.
Bid voor groeiende eenheid in ons CAMA team en dat we elkaar regelmatig opdragen aan de Heer.
Lieve groet van Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten