donderdag 29 oktober 2009

Rahab Centrum officieel Stichting !


Lieve bloglezer en strijders !
Sinds woensdag 27 oktober zijn we als Rahab Centrum een officiele Christelijke Stichting die erkent wordt door de overheid. Onze afkorting is nu ACCR wat staat voor " Association Chretienne Centre Rahab". Ik ben enorm dankbaar dat dit papier in onze handen is en dat we aan kunnen tonen dat we niet in vrouwenhandel doen maar een erkende Christelijke Stichting zijn die juist vrouwen wil helpen. Als er een vrouw kwaad van zin is en naar de politie stapt met een of ander verhaal hebben we nu een prachtig document om te tonen. Het is en blijft maar een papier natuurlijk maar het heeft mijn geduld behoorlijk op de proef gesteld en heeft me weer heel wat culturele lessen opgeleverd. Bedankt voor jullie gebeden voor deze officiele titel en nu vraag ik jullie om ook samen met mij de Heer hiervoor te danken. Groeten van Carina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten