woensdag 20 januari 2010

Aankomende reizen


Aankomende vrijdag 22 januari hoopt Angela Seke voor 2 weken naar Kinshasa in Kongo te gaan. Zoals ik schreef in mijn vorige weblog heeft Angela haar familie de afgelopen 9 jaar niet gezien. Mede door het overlijden van haar zwager was Angela de afgelopen twee weken zeer ontdaan. De Heer heeft mijn gebeden verhoord en financieel de mogelijkheden gegeven om een vliegticket voor haar te kopen. Ik weet dat deze twee weken haar heel goed zullen doen en haar ook vernieuwde kracht zal geven voor het werk in Mali. Bid met mij mee voor goede en gezegende vluchten voor haar. Bid ook voor kracht en flexibilteit voor haar man Anatole en hun dochters Daniella en Carina.Op de bijgevoegde foto zie je de familie Seke. Jammer genoeg moet ik ook vermelden dat Yaye en de kleine Musa niet meer in ons Rahab centrum wonen.Yaya heeft op een avond begin januari de benen genomen en we hebben geen idee waar ze is. Heel verdrietig allemaal vooral voor de kleine Musa.
Colleage en vriendin Aya Doukoure heeft ook te kennen gegeven dat ze voor goed terug wil naar haar familie in Ivoorkust. Jullie die mij goed kennen en sinds mijn Ivoorkust jaren volgen weten dat Aya en ik al jaren bevriend zijn. Aya wil graag bij haar oude moeder en zoon Soufiana en kleindochter zijn!! Ja ja Aya is sinds enkele maanden oma geworden en kan bijna niet wachten om de kleine te verwennen.Een zeer goede beslissing mijns inziens maar Aya zal zeker gemist worden hier in Mali. Bid voor een goede afronding voor Aya voor haar taken hier in Mali.Bid dat de Heer ook voorziet in wat ze nodig heeft om begin februari naar Ivoorkust te gaan. Op de foto's zie je Aya met Bintu die trouwens weer aardig op de been is sinds ze de AIDS-remmende medicijnen slikt. Op de andere foto zie je Aya een bijbelverhaal vertellen aan een groep kinderen. Hartelijke groet van Carina.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten