vrijdag 1 januari 2010

Even er tussen uit !


Lieve vrienden, allereerst op deze eerste januari 2010 wil ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en vredevol 2010 toewensen. Als je dagelijks vertrouwt op Hem dan kan het jaar 2010 niet stuk wat het ook gaat brengen!

Ik was de afgelopen week er even een paar dagen tussen uit samen met collega en vriendin Saskia en haar nederlandse gast Nienke. We waren in Selingue, zo'n kleine 2 uur buiten Bamako, in een hotelletje bij een prachtig meer. Even lekker het werk achter je laten, genietenen van rust,een lekkere wandeling,lezen van een goed boek, luisteren naar opbeurende praise muziek of zelf zingen met de gitaar. Genieten van zon en van water waarin gezwommen kan worden. Genieten van goede gesprekken met elkaar en van extra tijd met de Heer. Prachtige zonsondergangen daar in Selingue en natuurlijk overal spelende en lachende kinderen die wel een babbeltje met een blanke willen maken zeker als deze blanke nog goed Bambara blijkt te spreken ook !
Op oudejaarsdag oliebollen beslag gemaakt en een 60-tal oliebollen gebakken om uit te delen aan verschillende amerikaanse collegae en om zelf van te smullen natuurlijk. Al zeg ik het zelf ze waren heerlijk.
Groeten van Carina

2 opmerkingen:

  1. Lieve Carina,

    We willen je vanuit het witte Menheerse een heel goed,gezond,liefdevol 2010 wensen en Gods rijke en onmisbare zegen voor jullie!

    Groetjes Andre,Marjolein en de kids

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carina, de beste wensen en God's rijke zegen voor het komend jaar meid!
    Je oliebollen zagen er heerlijk uit zeg, daar kan van Helden nog wat van leren!
    Fijn dat je er even tussenuit kon ik hoop dat je er van genoten hebt!
    Het is me eindelijk gelukt met google account enzo om me aan te melden dus ik ben benieuwd...
    tot blogs maar weer,
    groetjes Ciska

    BeantwoordenVerwijderen