woensdag 13 januari 2010

In Koutiala



Lieve weblog lezers,
Ik schrijf dit berichtje vanuit Koutiala, een plaats zo'n 5 uur rijden van Bamako vandaan waar een groot vrouwen- en kinder ziekenhuis staat waar veel van mijn collega werken.Ik ben hier om een Amerikaanse collega te begeleiden die 12 jaar op het zendingsveld gewerkt heeft maar door problemen terug gegaan is naar de US.Ze is nu voor 2 weken terug in Mali om een goede afsluiting te hebben van haar tijd als zendelinge. Samen ontmoeten we veel mensen zowel blanken als Afrikanen om zo met Gods hulp verstoorde relaties weer te herstellen.Gedurende deze tijd probeert ze ook al haar "spullen" te verkopen en/of weg te geven.Geen gemakkelijke dagen maar ik ervaar dat de Heer aan het werk is en dat het voor mijn persoonlijk ook goed is om nog even niet fulltime terug te zijn in mijn ministry in Bamako.
Willen jullie ook bidden voor Angela en Anatole Seke, het echtpaar wat leiding geeft aan het Rahab Centrum. Vorige week overleed een zwager van Angela en dit heeft haar nogal diep geraakt. Ze zou graag naar Kongo Kinshasa vliegen om de familie, vooral haar oude vader, na 9 jaar weer te zien. Willen jullie meebidden met mij voor fijngevoeligheid, wijsheid en financiƫle mogelijkheden in deze situatie.
Lieve groet van Carina

1 opmerking:

  1. Hoi lieve Carina,

    Heel veel wijsheid toegewenst deze dagen in Koutiala, en dikke knuffel voor jou en Saskia!

    Liefs, Imma

    BeantwoordenVerwijderen