vrijdag 29 januari 2010

Moeder Jo in Nederland !


Lieve bloglezers,
Deze keer wil ik jullie meenemen ver van Mali vandaan naar Nederland.
Afgelopen dinsdag 26 januari is mijn 80-jarige moeder Jo gevallen. Ze was met haar scootmobiel bij de supermarkt en wilde haar stok pakken om een paar stappen te maken maar helaas is ze daarbij onderuit gegaan en op haar goede heup gevallen. Met als gevolg een gebroken heup! De ambulance heeft haar met mijn schoonzus Annet erbij in het ziekenhuis in Dirksland afgeleverd.Ze is pas de volgende dag op woensdagmiddag geopereerd aan een gecompliceerde breuk. Er is een pin in gezet en ze heeft dus deze keer geen nieuwe heup gekregen. Moeder Jo is erg moedig zoals altijd maar wel in veel pijn. Ze kan niets en mag totaal niet op haar been staan op dit moment.Er zal na de ziekenhuistijd een plaats gevonden moeten worden om te revalideren. Dan is er de vraag of ze terug naar haar eigen bejaardenwoninkje kan waar ze sinds april 2008 woont en zo van geniet !
Lieve vrienden ik wil jullie vragen voor genezing,moed en kracht voor moeder Jo te bidden. Dat ze niet ontmoedigt zal zijn maar van dag tot dag in Zijn kracht mag leven. Bid ook voor mijn broer Jan en schoonzus Annet die bij dit soort dingen altijd direct op de bres staan en veel werk verzetten. Bid ook voor rust en vrede voor mij, ik vind het moeilijk dat ik in dit soort situaties ver weg ben en niet te hulp kan schieten.
Op de foto moeder Jo en Carina tijdens mijn verlof in beter dagen !
Groeten uit Mali !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten